Mittwoch, 13. Dezember 2006

Walking Corpse ...

Just for the first time I feel like a walking corpse. Decadent and disgusting. Going through the door, pay a short visit to the lavatory, and then through the door again, without knowing what is in my head. I was like a two-legged vegetable. And now all of a sudden, I come to life again.



My work unveils its essence after quite a number of repetitious procedures. And I am fairly sure, my position is not replacable, since no other fool would like doing this random repititious yet erroneous assignment.



Anyway, I am about to enjoy my first paid leave tomorrow, get this day over and take a good rest.



Erst gerade ist mein erstes Mal, dass ich mich wie ein Leichnam fühle. Ein dekadentes und ekelhaftes Gefühl. Durch die Tür hin zum Besuch der Toilette, dann durch die Tür wieder her, ohne zu wissen, was in meinem Gehirn vorgeht. Eher ein Gemüse mit zwei Beinen. Da plötzlich lebe ich wieder auf.



Meine Arbeit lässt sich jetzt endlich mal im Licht stehen, nachdem ich seit Wochen meine Hände auf die sich dauernd wiederholenden Eintippen legen. Und ich bin mir ziemlich sicher, dass ich gar nicht ersetzbar bin, da sonst niemand es gerne haben will.



Aber egal, ich bin raus morgen. Ich werde morgen schon meinen ersten gezahlten Urlaubstag genießen. Kriege diesen Tag hinter mir, und dann ist es ein schöner freier Tag.





powered by performancing firefox

1 Kommentar:

Miao 妙 hat gesagt…

Interesting to see every entry written in both English and German. I'm very interested in learning the latter actually.